Технологія навчання як дослідження

IMG 20180129 1028415

Сучасне життя вимагає від педагогів упровадження та використання інноваційних форм і методів роботи з учнями, тому члени методичного об’єднання вчителів фізико-математичних дисциплін Залізницького освітнього округу №5 взяли участь у семінарі «Технологія навчання як дослідження». Змістова лінія була націлена на формування компетенцій та компетентностей особистості у процесі систематичних навчальних досліджень, мета яких – набуття досвіду дослідницької роботи в пізнавальній діяльності, об’єднання розвитку інтелектуальних здібностей, дослідницьких умінь і творчого потенціалу.

Реформування  освітніх систем в усіх країнах спрямоване на підвищення інтелектуального потенціалу нації та формування творчої особистості молодого покоління. Відповідно до заданої тематики  вчителі  Залізницької ЗОШ І-ІІІ ст. імені Івана Пасевича презентували свій досвід. 

Оксана Жилко у своїй роботі «Евристичні методи навчання математики» ознайомила з типами моделей, що дають змогу пришвидшити процес розв’язання задачі.

Практичне використання описаних методів показала Марія Манойло на уроці «Нерівності трикутника» в 7-А класі. Навчально-пізнавальна евристична діяльність здійснювалась кожним учнем відповідно до його індивідуальних можливостей. Учасники освітнього процесу мали право на усвідомлений і погоджений з педагогом особистісний вибір мети, змісту, засобів і методів навчання, а також системи контролю і оцінки результатів.

Григорій Шеметило на практичному занятті з учасниками семінару показав можливості застосування програмного забезпечення plickers. А завершення зустрічі відбулося у формі круглого столу за участю директора школи Сергія Кутинця.

                     Голова ОМО фізико-математичних дисциплін Олена Яневич

 fotozvit