Cценарії свят у НВК

0f6a1cd89bcf

КРАСА   І   ВЕЛИЧ    СИМВОЛІВ    ДЕРЖАВНИХ

    Мета: розповісти учням про державні символи України (прапор, герб та гімн), історію їхнього становлення,- виховувати почут­тя патріотизму до своєї держави й пошани до співвітчизників, які відстоювали незалежність України.

    Обладнання: аудіозапис музики та Державного Гімну України, Держав­ний Прапор України, зображення Державного Герба Украї­ни, вишиті рушники, глечик із житнім колоссям, волошками та маком, паляниця, добірка книжок та фотоальбомів на тему «Історія українського герба».

ДІЙОВІ ОСОБИ

Ведуча

Ведучий

У ч н і - ч и т ц і  (дванадцять осіб)

Танцювальний  гурт учнів

Захід відбувається в класі. Приміщення прикрашено

рушниками, кетягами калини, квітами. Біля класної

дошки на видному місці стоїть синьо-жовтий прапор —

Державний Прапор України. Над ним прилаштовано

велике зображення тризуба — Державний Герб України.

Поруч із прапором стоїть невеликий столик, укритий

вишитим рушником, на ньому — глечик із житнім

колоссям, квітами волошки та маку. Поруч із глечиком

лежить паляниця, прикрашена гронами калини. Біля

бокової стіни класу влаштована виставка книжок та

фотоальбомів на тему «Історія українського герба».

Звучить спокійна музика. До залу входять учні-читці

та ведучі.

ВЕСЕЛА СЦЕНКА

(Заходить учителька).

1-й учень. Наталя Іванівна, а ми вчора на екскурсію в краєзнавчий музей ходили.

- Правда? І що ж там найбільше сподобалось?

- Як Назар зі сходів упав.

2-й учень. Наталя Іванівна, а ще вчора до нас гості з Тернополя приїжджали. Вони запитували мене, ким я хочу бути.

- і що ти відповів?

- Я сказав, що пасічником стану!

- Молодець, це ж чудово!

- Але я замість бджіл у вулики комарів поселю.

- Навіщо?

- А я кров державі здавати буду!