Соціально-психологічна служба

Булінг - STOP!

26137255

Дитяча лінія 116 111 або 0 800 500 225 (з 12.00 до 16.00);

Гаряча лінія щодо булінгу 116 000;

Гаряча лінія з питань запобігання насильству 116 123 або 0 800 500 335;

Уповноважений Верховної Ради з прав дитини 0 800 50 17 20;

Уповноважений Президента України з прав дитини 044 255 76 75;

Центр надання безоплатної правової допомоги 0 800 213 103;

Національна поліція України 102.

Згідно із ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії боулінгу (цькуванню)»:

5a8971f0-e44a-11e8-

Булінг (цькування) – це діяння (дії або бездіяльність учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному , сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи, внаслідок чого була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров'ю.

Мотивацією до булінгу стають заздрість, помста, відчуття неприязні, прагнення відновити справедливість; боротьба за владу; потреба підпорядкування лідерові, нейтралізації суперника, самоствердження тощо, аж до задоволення садистських потреб окремих осіб.

Форми булінгу:

Фізичний булінг - навмисні стусани, штовхання, удари, побої, нанесення інших тілесних травм.

Психологічний булінг - насилля яке пов'язане з діями на психіку, наносяться психологічні травми шляхом словесних образ чи погроз, переслідуванням, залякуванням.

Кібербулінг - новітня форма агресії, що передбачає жорстокі дії з метою приниження людини за допомогою мобільних телефонів, інтернету, інших електронних пристроїв (пересилка неоднозначних фото, обзивання по телефону, знімання на відео бійок чи інших принижень і викладання відео в мережу інтернет, цькування через соціальні мережі).

 

Пізнавши себе, ніхто

 

не залишиться тим, ким він є.

 

Томас Манн

 

Психологія, як відомо, відрізняється від інших наук тим, що навіть далеких від неї людей не можна вважати профанами у цій сфері знань. З роками кожна людина опановує «життєву психологію». Такі узагальнені знання у вигляді афористичних висловлювань представлені у народних приказках і прислів’ях: «Чужу біду руками розведу, а на свою сиджу та дивлюся»… Завдання психології полягає в тому, щоб самому навчитися справлятися з власними проблемами.

 

Психолог не покликаний заспокоювати. Він здатен на більше. Він може пояснити і допомогти людині зрозуміти себе та інших, навчитися працювати і спілкуватись, усвідомити свої труднощі та змінити ставлення до них. Це стане першим кроком до подолання проблем.

 

Висока перевантаженість сучасного учня, включення його у навчальну та позакласну роботу майже не залишає вільного часу для довгих бесід і систематичних зустрічей із психологом. Потреба у самовдосконаленні спонукає до самостійної роботи над собою та підвищення власного потенціалу.

 

Оцінити себе й власні риси характеру досить непросто. Навіть людина з вищою освітою не завжди зможе пригадати достатню кількість слів для опису індивідуальних характеристик особистості.

 

З 05 травня по 15 травня 2015 року соціально-психологічна служба проводила Тиждень самодіагностики «Пізнай себе». Усі учасники навчально-виховного процесу мали змогу самостійно визначити риси своєї особистості і на основі такої інформації зайнятися самовдосконаленням, оцінивши внутрішній потенціал. Запропоновані методики покликані допомогти оцінити себе. Коли не все знаєш про себе, але чесно і щиро відповідаєш на поставлене запитання, є шанс дізнатися про себе більше. Наведені тестові завдання були розраховані на тих людей, які щиро зацікавлені в тому, щоб краще розібратися у власному характері, виявити свої сильні та слабкі сторони. Методики, які ми запропонували учням, мають на меті зробити перший, але рішучий крок до власного самопізнання, покликані зацікавити і спонукати до дій, змін, самоперетворення та самовдосконалення, допоможуть оцінити вміння спілкуватися, підштовхнуть до роздумів про можливість стати лідером свого життя. Тести були призначені для самостійного виконання.

Час минає

 Якщо уявити собі 70 років життя як один день з 7 до 23

години, - яким стрімким здається тоді перебіг часу ! Якщо сьогодні Вам:  

15 років – час 10:25;

20 років – час 11:34;

25 років – час 12:42;

30 років – час 13:52;

35 років – час 15:00;

40 років – час 16:08;

45 років – час 17:16;

50 років – час 18:25;

55 років – час 19:34;

60 років – час 20:42;

65 років – час 21:51;

70 років – час 23:00.

 Адаптація дітей до умов дитячого садка заняття для вихователів

 Мета:

  1. ознайомлення вихователів із психологічними аспектами адаптації дітей до умов дитячого садка,
  2. підвищення психологічної компетентності з проблем виховання та взаємодії з дітьми, які проходять період адаптації.

Вступ

Цю зустріч присвячено проблемі адаптації дітей до умов дошкільного закладу. Сподіваюся, що питання, які ми розглянемо, допоможуть вам якомога краще зрозуміти причини виникнення проблем у дітей та знайти шляхи подолати або зменшити їх, допомогти дітям в успішному, безболісному розвитку в навчально-виховному процесі.