Місія, візія, цінності ліцею

Основне покликання ліцею 

Основне покликання ліцею спрямоване на:

  • забезпечення здобуття якісної повної загальної середньої освіти;
  • формування гармонійної та успішної особистості шляхом розкриття її природних здібностей, розвитку потенціалу та життєвих компетентностей;
  • організацію діяльності ліцею на засадах корпоративної культури, яка передбачає усвідомлення системи цінностей, що сповідує колектив закладу, кожен член/членкиня якого роблять власний внесок у розвиток ліцею та виконання місії та візії;
  • створення умов для самореалізації особистості.

Місія: забезпечення комфортного освітнього середовища для максимальної реалізації 
індивідуальних якостей особистості, яка здатна критично мислити в умовах сьогодення. 
 
Візія: сучасний інноваційний заклад, де цікаво навчатися! 
 
Цінності:  

  • безпека; 
  • патріотизм;  
  • рівні можливості; 
  • інноваційність; 
  • свобода й відповідальність;
  • повага до людської гідності ; 
  • професійність, безперервний розвиток педагогів. 

 
Діяльність закладу будується на принципах: 

  • рівності  умов  –  кожен  учень/учениця-    важливий/а  незалежно  від  віку  чи  статі, 
    можливостей чи навчальної успішності зможе самореалізуватися у життєдіяльності закладу; 
  • прозорості  та  нульової  терпимості  до  корупції  –  інформація  про  діяльність 
    педагогічного  колективу  та  адміністрації  має  бути  максимально  відкритою  та  доступною. 
    Будь  які  прояви  корупції,  зловживання  службовим  положенням,  прихованого  конфлікту 
    інтересів є неприпустимим; 
  • сталості – заклад має розвиватися постійно й не зачіпати інтереси майбутніх поколінь 
    учнів/учениць; 
  • єдності навчання, виховання та розвитку; 
  • взаємодії учасників освітнього процесу; 
  • академічної доброчесності та свободи; 
  • демократизму; 
  • розвитку талантів і здібностей, формування лідерів/ок; 
  • гуманізму, пріоритетності загальнолюдських цінностей; 
  • розвитку інклюзивного освітнього середовища; 
  • прозорості і публічності прийняття та виконання рішень.